Wat onze klanten zeggen

  • 8.7
  • Totaalscore door 3592 klanten
10

Gebeld met de klantenservice en uitgelegd dat ik een 10m3 container wilde voor bouwafval maar een smalle oprit had. Milan ging gelijk op Google Earth kijken en overleggen zou me terugbellen. Na 10 min belde hij terug en zei letterlijk als er niets op straat staat mevrouw kunnen we de container op de oprit zetten. Fijn want bij andere bedrijven ging t niet oprit 3.10m te smal. Op de ochtend van de plaatsing lichte paniek de straat opgebroken door de waterleidingmaatschappij en er staan busjes voor en naast mijn oprit. Gelukkig konden ze verplaatst worden. Daar kwam de container En wat een chauffeur Plaatste de container precies op de plek waar ik m wilde chapeau De container in een week gevuld met puin en bouwafval en bij het ophalen een hele goede chauffeur die in een keer de container kon wegrijden Geweldig

Marion op 2017-07-23

10

Goede prijzen snel en netjes contact met medewerkers. Voordat container geplaatst wordt belt de chauffeur ook nog Top.

Anoniem op 2017-07-20

9

Fijn bedrijf om in te schakelen. Telefonisch goed bereikbaar Komen op tijd en halen ook weer op.

Anoniem op 2017-07-20

9

prima en duidelijk

Anoniem op 2017-07-20

2

De houtcontainer die ik had besteld werd de volgende dag gebracht. We hadden een houtcontainer omdat we de houtenvloer en balken uit ons huis wilden af laten voeren. Hier zaten 2 stukjes biels bij die niet in deze container hadden gemogen maar ik ben geen houtexpert en heb een vergissing gemaakt. De container incl deze stukjes biels zijn afgevoerd en vervolgens werd mij €50 - extra in rekening gebracht betreffende container kostte €139 - en daar kwam nu bijna de helft bij. Hierover contact gehad met het verzoek of ik mijn vergissing niet mocht herstellen en de stukjes hout niet als nog op kon halen. Dit was niet mogelijk. Vervolgens werd mij verteld dat de kosten 1 op 1 werden doorberekend en dat zij er niks aan konden doen dat dit zo duur was. Helaas konden ze mij niet de factuur die containershop van deze kosten had ontvangen niet doorsturen. Hierop heb ik even contact gehad met het bedrijf die de container had afgevoerd en zij hebben in totaal €115 - in rekening gebracht niet de €200 - die ik moet betalen. De extra kosten voor het verwerken van de stukjes biels waren €30 - en niet de €50 - die mij waren genoemd. Toen ik de medewerker van containershop met deze leugen confronteerde was zijn reactie mevrouw u besteld bij ons en krijgt dan ook onze tarieven hoezo 1 op 1 doorberekenen en als u kaas op de markt koopt gaat u dit toch ook niet vergelijken met kaas vd supermarkt Ik ben dan ook erg ontevreden over deze reactie. Ik krijg niet alleen niet de kans om mijn vergissing te herstellen containershop vindt het normaal om aan mijn vergissing te verdienen. Ik zal dan ook geen klant van containershop meer zijn.

Femke Tamsma op 2017-07-19

10

Wat een fijn bedrijf. Netjes aan de telefoon. Snelle reactie. En vriendelijk. Echt een aanrader en een aanwinst in containerland.

Anoniem op 2017-07-17

8

afspraak om zelfde dag de container weer op te halen nog nagekomen. ook terugbellen op zaterdag islam niet gebeurd.

Anoniem op 2017-07-17

5

Voorafgaand aan de levering verloopt alles goed. Enkel de tijden van levering en ophalen van de container verloopt niet goed .

Anoniem op 2017-07-16

8

Snelle service en ontzettend klantvriendelijk.

Anoniem op 2017-07-14

10

Top gozer bedrijf Netjes geholpen goede advies En snelle service

Bouazza op 2017-07-13